VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY CENTRA OFFY

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vzájemný vztah a pravidla spolupráce mezi společností OFFY s.r.o., IČO 21461449, se sídlem Lomnického 1742/2a, Praha 4 – Michle, PSČ 14000 (dále jen „Provozovatel“) jakožto provozovatelem coworkingového centra OFFY – sdíleného pracovního prostoru a flexibilních kanceláří v budově PANKRÁC PRIME OFFICE BUILDING (dále jen „Centrum OFFY“) a jednotlivými fyzickými a právnickými osobami, které uzavřou s Provozovatelem členskou nebo podnájemní smlouvu o užívání prostor Centra OFFY a využití souvisejících služeb (dále jen „Uživatelé“).

  1. CENTRUM OFFY
  1. Centrum OFFY se nachází v budově PANKRÁC PRIME OFFICE BUILDING (dále jen „PPOB“) na adrese Lomnického 2a, 14000 Praha 4.
  2. Oficiální internetové stránky Centra OFFY jsou www.offy.cz (dále jen „Web Provozovatele“).
  3. Prostory Centra OFFY nabízené Uživatelům (dále jen „Prostory“) tvoří zejména následující prostory umístěné ve 2. a 5. nadzemním podlaží:
  1. společný pracovní prostor obsahující více pracovních míst, které nejsou přiděleny žádnému konkrétnímu Uživateli (dále jen „Open Space“),
  2. samostatné kanceláře, které jsou vždy přístupné pouze jednomu Uživateli a jeho pracovníkům na základě zakoupení odpovídajícího tarifu (dále jen „Kanceláře“),
  3. zasedací a konferenční místnosti, které jsou nabízeny Uživatelům ke krátkodobému podnájmu (dále jen „Zasedací místnosti“) a
  4. společenské prostory, kuchyňka (včetně základního vybavení) a další technické zázemí (dále jen „Společné části“).
  1. Součástí Centra OFFY je dále samostatná recepce v 5. nadzemním podlaží, jež je společná pro všechny Uživatele.
  2. Uspořádání a vybavení Prostor je Provozovatel oprávněn kdykoliv měnit (to neplatí pro pronajaté Kanceláře). Bližší specifikace Prostor včetně plánu rozmístění je k dispozici na recepci a v rezervačním (informačním) systému Centra OFFY umístěném na Webu Provozovatele (dále jen „Rezervační systém“). Každý zájemce o uzavření smlouvy s Provozovatelem získá omezený přístup do Rezervačního systému na základě vyplnění přihlašovacích údajů a provedení registrace. Po uzavření smlouvy budou Uživateli zpřístupněny všechny funkce Rezervačního systému, včetně možnosti objednávání a úhrady nabízených služeb, přístupu k daňovým dokladům, či možnosti zpřístupnění profesního profilu ostatním Uživatelům.
  3. Rozsah, způsob a podmínky užití Prostor Uživatelem závisí na tarifu, který si Uživatel zvolil a který je specifikován ve smlouvě mezi Provozovatelem a Uživatelem.
  1. SMLOUVA MEZI PROVOZOVATELEM A UŽIVATELEM
  1. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Uživatelem vzniká uzavřením členské smlouvy o užívání Prostor Open Space nebo podnájemní smlouvy o užívání jedné nebo více Kanceláří Uživatelem, případně jeho zaměstnanci či jinými pracovníky (dále oba typy smluv jen „Smlouva“).
  2. Smlouvou se Provozovatel zavazuje umožnit Uživateli užívání sjednaných Prostor k výkonu podnikatelské či jiné pracovní činnosti Uživatele a poskytnout mu souvisící služby v rozsahu odpovídajícím uzavřenému tarifu a/nebo individuálně dohodnutým podmínkám a Uživatel se zavazuje užívat Prostory a související služby v souladu se Smlouvou a těmito VOP a zaplatit za to Provozovateli odměnu ve výši dle aktuálního platného ceníku Provozovatele. Po dobu trvání Smlouvy je Uživatel současně oprávněn objednat u Provozovatele za podmínek dle těchto VOP služby blíže specifikované v čl. 4.3 VOP.
  3. Smlouvu lze uzavřít online prostřednictvím objednávky zadané v Rezervačním systému, případně osobně na recepci Provozovatele. Pro uzavření Smlouvy online je nutné přihlášení prostřednictvím Bankovní identity.
  4. K uzavření Smlouvy je Uživatel povinen poskytnout Provozovateli tyto správné a pravdivé osobní či jiné identifikační údaje (dále jen „Identifikační údaje“):
  1. jméno a příjmení nebo název (obchodní firmu) Uživatele;
  2. identifikační číslo a DIČ (u podnikajících fyzických osob nebo právnických osob) nebo datum narození (u nepodnikajících fyzických osob);
  3. místo podnikání nebo sídlo, případně bydliště (u nepodnikajících fyzických osob), a dále fakturační adresu, pokud se odlišuje;
  4. jméno a příjmení, emailovou adresu a telefonní číslo kontaktní osoby za Uživatele;
  5. jméno a příjmení a emailovou adresu všech osob, které budou užívat Prostory jménem Uživatele, resp. pro které Uživatel Smlouvu sjednává (dále jen „Pracovníci“, přičemž tam, kde tyto VOP stanoví práva nebo povinnosti Uživatele ve vztahu k užívání Prostor, vztahují se taková práva a povinnosti Uživatele rovněž na všechny Pracovníky Uživatele);
  6. předmět činnosti Uživatele provozovaný v Prostorách.

Identifikační údaje je Uživatel povinen udržovat po celou dobu trvání Smlouvy aktuální a neprodleně nahlásit Provozovateli jakoukoliv jejich změnu prostřednictvím Rezervačního systému.

  1. Smlouva se stává platnou a účinnou okamžikem potvrzení objednávky Provozovatelem v Rezervačním systému nebo emailem, případně dnem podpisu obou stran, je-li Smlouva uzavřena písemně. Nedojde-li k úhradě ceny zvoleného tarifu a souvisejících služeb do 30 minut od uzavření Smlouvy, Smlouva se ruší. Právo užívat Prostory vzniká dnem, který je ve Smlouvě sjednán jako den zahájení užívání Prostor.
  2. Smlouva se uzavírá vždy na dobu určitou, která je sjednaná ve Smlouvě. Minimální doba trvání Smlouvy je uvedená na Webu Provozovatele, zpravidla se jedná o 1 měsíc. Maximální doba trvání Smlouvy je 1 rok. Prodloužení užívání Prostor na další dobu je možné jen uzavřením nové Smlouvy v rozsahu platných tarifů a za cenu dle platného ceníku; k automatickému prodlužování Smlouvy nedochází.
  3. Smlouvu lze po dobu jejího trvání měnit, upravovat a doplňovat pouze písemnými ujednáními podepsanými oběma smluvními stranami; to neplatí pro změnu VOP, ceníku Provozovatele a dalších souvisících dokumentů, na které tyto VOP odkazují, jež je Provozovatel oprávněn měnit jednostranně způsobem uvedeným dále v těchto VOP.
  1. TARIFY
  1. Provozovatel nabízí následující tarify (dále jen „Tarify“):
  1. „Členství 2NP/5NP“ umožňuje Uživateli využívat Open Space a Společné části v Prostorách ve 2. i 5. nadzemním podlaží budovy PPOB po neomezený počet hodin v kalendářním měsíci. Uživatel je oprávněn využít jakékoliv pracovní místo v Open Space, které není aktuálně obsazené. Cena je uvedena vždy za 1 osobu.
  2. „Členství 10 vstupů za rok“ poskytuje Uživateli možnost využít 10 denních vstupů do Prostor v rámci 12 měsíců od zakoupení Tarifu, kdy Uživatel může využívat Open Space a Společné části v Prostorách ve 2. i 5. nadzemním podlaží budovy PPOB. Jedním denním vstupem se rozumí doba od vstupu do konce daného dne (bez ohledu na případné dočasné opuštění budovy PPOB během dne). Uživatel je oprávněn využít jakékoliv pracovní místo v Open Space, které není aktuálně obsazené. Cena je uvedena vždy za 1 osobu. Vstupy nevyčerpané do 12 měsíců od zakoupení Tarifu zanikají.
  3. „Kancelář 5NP“ nebo „Kancelář 2NP“ umožňuje Uživateli využívat z titulu podnájmu konkrétní přidělenou Kancelář(e) v Prostorách ve 2. nebo 5. nadzemním podlaží budovy PPOB dle specifikace obsažené ve Smlouvě a Společné části na stejném podlaží po neomezený počet hodin v kalendářním měsíci a dále za podmínek čl. 4.2 VOP umožňuje zřízení sídla Uživatele – právnické osoby. Uživatel je rovněž oprávněn užívat pracovní místa v Open Space, v Prostorách však nesmí být současně větší počet Pracovníků Uživatele, než činí maximální přípustný počet osob v pronajaté Kanceláři. Tarify „Kancelář 5NP“ a „Kancelář 2NP“ jsou dostupné pouze Uživatelům – podnikajícím fyzickým osobám nebo právnickým osobám. Cena je vždy uvedena za 1 Kancelář a pro maximální počet osob v ní dovolený.
  1. Aktuálně platný ceník Tarifů a všech souvisejících služeb je přístupný v Rezervačním systému a rovněž je na vyžádání k dispozici na recepci (dále jen „Ceník“). K ceně se připočítává daň z přidané hodnoty ve výši dle aktuálně platných právních předpisů. Ceny Tarifů jsou dále zveřejněny na Webu Provozovatele. Provozovatel je oprávněn provádět změny Ceníku zveřejněním nového znění v Rezervačním systému a na Webu Provozovatele. Případné změny cen Tarifů se použijí nejdříve na Smlouvy uzavírané ode dne účinnosti nového Ceníku.
  2. Provozovatel nabízí Uživatelům možnost využít pro úhradu Tarifů či souvisejících služeb bonusový program ve formě kreditů. Z každého uhrazeného nákupu Tarifu či souvisejících služeb se Uživateli automaticky uloží [•] % hodnoty nákupu bez DPH (po všech uplatněných slevách) jako kredit na další nákup Tarifů či souvisejících služeb. Uplatněné kredity budou mít formu slevy z celkové ceny; čerpání kreditů je tak vždy možné jen do ceny plnění bez DPH. Kredity nelze směnit za peníze, ani je vymáhat právní cestou. Kredity je třeba vyčerpat do 12 měsíců od jejich připsání, jinak zanikají. Provozovatel je oprávněn jednostranně použít kredity za Uživatele na úhradu jím čerpaných služeb dle čl. 4.3 VOP.
  3. Cena Tarifu je splatná vždy předem na zvolené období okamžitě při uzavření Smlouvy. Po dobu prodlení s jakoukoliv platbou je Provozovatel oprávněn odepřít Uživateli vstup do Prostor bez náhrady a při prodlení jakékoliv platby či její části delším než 3 dny je Provozovatel oprávněn Smlouvu vypovědět bez výpovědní doby v souladu s čl. 7 VOP; tím není dotčeno ustanovení čl. 2.5 VOP o zrušení Smlouvy při neprovedení včasné platby za Tarif.
  4. Platba je možná online platební kartou Uživatele či (okamžitým) převodem na účet Provozovatele [•] pod variabilním symbolem, kterým je číslo Smlouvy (objednávky), případně v hotovosti na recepci Provozovatele. Daňový doklad vystaví Provozovatel do 15 dnů od přijetí platby a Uživateli jej doručí v elektronické formě prostřednictvím Rezervačního systému nebo na kontaktní email.
  5. Provozovatel je oprávněn zavedené Tarify měnit či zavádět tarify nové včetně tarifů dočasných či zvýhodněných, a to zpravidla formou zveřejnění takových tarifů na Webu Provozovatele a v Rezervačním systému; na takové tarify se vztahují tyto VOP, ledaže je ve zveřejněných podmínkách tarifu uvedeno jinak. Změny Tarifů se nedotýkají již uzavřených Smluv po dobu jejich účinnosti. Uživatel není oprávněn jednostranně změnit zvolený Tarif po dobu účinnosti uzavřené Smlouvy.
  1. ZÁKLADNÍ SLUŽBY A DOPLŇKOVÉ SLUŽBY
  1. V rámci všech Tarifů Uživatel získává bez další úplaty i tato práva a služby, které je oprávněn využívat od sjednaného dne zahájení užívání prostor po dobu trvání Smlouvy (dále jen „Základní služby“):
  1. právo na vstup do příslušných Prostor bez omezení provozní dobou (tj. vstup 24/7)

Uživatel (resp. všichni jeho Pracovníci) obdrží od Provozovatele vstupní (elektronickou nebo hmotnou) kartu do budovy PPOB a příslušných Prostor, funkční po dobu trvání Smlouvy. Provozovatel je oprávněn podmínit vydání hmotné karty zaplacením vratné zálohy nebo náhrady nákladů dle podmínek uvedených v Ceníku. Karta je nepřenosná a Uživatel je povinen neprodleně nahlásit Provozovateli její případnou ztrátu a/nebo zneužití třetí osobou. Uživatel je povinen vrátit Provozovateli hmotnou vstupní kartu v bezvadném stavu nejpozději ke dni zániku Smlouvy.

  1. služby recepce na 5. nadzemním podlaží během její provozní doby (každý pracovní den od 9 do 18 hod s polední přestávkou v době od 12 do 13 hod);
  2. sodobar a kávovar s možností konzumace bez limitace množství;
  3. pravidelný úklid Open Space a Společných částí;
  4. internetové připojení prostřednictvím společné sítě WiFi;

Uživatel je oprávněn užívat internetové připojení v rozsahu běžného užívání. Zakázáno je zejm. využívat připojení ke stahování či nahrávání nepřiměřeně velkého množství dat, ke stahování obsahu narušujícího autorská či jiná práva třetích osob, k návštěvě stránek se zvýšeným bezpečnostním rizikem či pornografickým obsahem nebo k provádění jiných legálně či morálně pochybných aktivit. Provozovatel si vyhrazuje právo pozastavit přístup k síti Internet, odpojit vybavení Uživatele od sítě a odepřít mu další poskytování této služby, pokud získá důvěryhodné informace o možném zneužití.

Provozovatel vyvíjí úsilí o zajištění připojení v kvalitě umožňující bezproblémové běžné užívání, nezaručuje však žádnou konkrétní úroveň připojení ani zabezpečení informací a dat. Uživatel odpovídá za zajištění vlastní ochrany proti virům u svých systémů a hardware a je mu doporučeno přijmout v tomto směru odpovídající bezpečnostní opatření. Bližší informace o připojení k internetu jsou k dispozici u Provozovatele.

  1. právo na vstup hosta Uživatele;

Hostem Uživatele se rozumí fyzická osoba vstupující do Prostor za účelem pracovní či soukromé návštěvy Uživatele a jeho Pracovníků. Do Společných částí, Open Space a Kanceláří bude zdarma umožněn vstup maximálně jednomu hostovi za všechny Pracovníky Uživatele, a to na přiměřenou dobu v rámci spravedlivého užívání. Ve Společných částech a Open Space nesmí být host ponechán bez dozoru. Většímu počtu hostů bude umožněn bezplatný vstup jen do Zasedací místnosti pronajaté Uživatelem. Uživatel je povinen vyzvednou hosta na hlavní recepci budovy PPOB, seznámit jej s pravidly chování v Prostorách dle těchto VOP a přebírá za hosta a jeho chování plnou odpovědnost.

  1. dodávku elektrické energie v napětí 230V, dodávku tepla a vody, odvod odpadních vod, odvoz komunálního odpadu.
  1. V rámci Tarifů „Kancelář 2NP“ a „Kancelář 5NP“ získává Uživatel – právnická osoba, jenž uzavře Smlouvu na dobu trvání nejméně 6 měsíců, právo umístit na adrese PPOB své sídlo, které se zapisuje do veřejného rejstříku. Na žádost Uživatele zajistí Provozovatel Uživateli souhlas s umístěním jeho sídla ve formě vyžadované platnými právními předpisy nejpozději do 30 dnů. Obchodní firma a identifikační číslo Uživatele budou současně viditelně umístěny zvenčí na provozovně Uživatele. S umístěním sídla nejsou spojeny žádné další služby (např. přebírání či přeposílání korespondence). Právo na umístění sídla Uživatele zaniká automaticky s ukončením Smlouvy, ledaže Uživatel uzavře novou Smlouvu dle příslušného Tarifu na další období bezprostředně navazující na původní Smlouvu. Při ukončení práva na umístění sídla Uživatele je Uživatel povinen okamžitě přestat sídlo užívat a uvádět ho na svých písemnostech či v jiné komunikaci a nejpozději do 30 dní zařídit výmaz z veřejného rejstříku. Při prodlení Uživatele s výmazem sídla z veřejného rejstříku je Uživatel povinen uhradit Provozovateli smluvní pokutu ve výši 5.000, - Kč za každý započatý měsíc prodlení.
  2. Nad rámec Základních služeb zahrnutých v ceně Tarifů poskytuje Provozovatel Uživatelům i následující dodatečné služby za úplatu dle Ceníku Provozovatele (dále jen „Doplňkové služby“):
  1. Podnájem Zasedacích místností

Uživatel je oprávněn si pronajmout Zasedací místnost(i), a to formou objednávky prostřednictvím Rezervačního systému nebo emailu na kontaktech uvedených na Webu Provozovatele, případně osobně na recepci s přímou úhradou ceny. Po dobu podnájmu bude Zasedací místnost přístupná výhradně příslušnému Uživateli a jím určeným osobám. Minimální doba podnájmu činí 0,5 hodiny. Potvrzením objednávky Uživatele ze strany Provozovatele se podnájem stává závazným. Zrušení či změna podnájmu Zasedací místnosti je možná nejpozději 24 hodin před sjednaným termínem, jinak je Provozovatel oprávněn účtovat Uživateli poplatek v plné výši. Bez sjednaného podnájmu není Uživatel oprávněn Zasedací místnosti užívat.

  1. Možnost tisku, kopírování a skenování

Uživatel je oprávněn samostatně provádět barevný a černobílý tisk, kopírování a skenování dokumentů na tiskárnách Provozovatele, a to za úplatu, jež je specifikována v Ceníku. Úkony na tiskárně vyžadují přihlášení pomocí vstupní karty. Uživatel je povinen se předem seznámit s návodem na použití umístěným u tiskárny.

  1. Pronájem vybavení pro nahrávání / podcasty

Uživatel je oprávněn si od Provozovatele pronajmout vybavení pro nahrávání / podcasty, a to formou objednávky prostřednictvím Rezervačního systému nebo emailu na kontaktech uvedených na Webu Provozovatele, případně osobně na recepci s přímou úhradou ceny. Přehled dostupného vybavení je k dispozici na recepci a v Rezervačním systému. Potvrzením objednávky Uživatele ze strany Provozovatele se pronájem stává závazným. Cena pronájmu je specifikována v Ceníku.

  1. Úklidové služby uvnitř Kanceláří

Uživatel s Tarifem „Kancelář 2NP“ nebo „Kancelář 5NP“ se může s Provozovatelem dohodnout na pravidelném úklidu uvnitř Kanceláře, kterou má Uživatel od Provozovatele pronajatou. Úklid lze sjednat formou objednávky prostřednictvím Rezervačního systému nebo emailu na kontaktech uvedených na Webu Provozovatele, případně osobně na recepci s přímou úhradou ceny. Potvrzením objednávky Uživatele ze strany Provozovatele se sjednání služby stává závazné. Cena úklidu je specifikována v Ceníku.

  1. Zabezpečené připojení k internetu oddělené od společného přístupu, případně samostatná IP adresa. Bližší informace jsou k dispozici na vyžádání u Provozovatele.
  1. Provozovatel je oprávněn seznam Doplňkových služeb kdykoliv jednostranně měnit svým rozhodnutím. Aktuální přehled Doplňkových služeb je vždy k dispozici v Ceníku.
  2. Provozovatel vyúčtuje Uživateli cenu využitých Doplňkových služeb objednaných prostřednictvím Rezervačního systému nebo emailem vždy nejméně jednou za kalendářní měsíc, zpravidla k poslednímu dni příslušného kalendářního měsíce, a k témuž dni Provozovatel vystaví Uživateli daňový doklad se splatností 5 (pět) dní, jenž mu doručí v elektronické formě prostřednictvím Rezervačního systému nebo emailem. Platba je možná převodem na účet Provozovatele uvedený na faktuře, případně v hotovosti na recepci Provozovatele.
  1. Základní podmínky užívání Prostor
  1. Každý Uživatel je oprávněn užívat Prostory pouze řádným způsobem, s náležitou opatrností a výhradně v souladu s účelem Centra, kterým je vytvoření přátelského, profesionálního a kreativního pracovního a společenského prostředí pro efektivní výkon práce a podnikatelských aktivit jednotlivých Uživatelů, typicky nezávislých profesionálů, a pro jejich setkávání, budování kontaktů a rozvíjení vzájemné spolupráce.
  2. Při užívání Prostor je Uživatel povinen dodržet tyto VOP i veškeré další právní a interní předpisy, které se vztahují k užívání Prostor a činnosti Uživatele (mj. předpisy týkající se hygieny a zdraví, požární bezpečnosti, BOZP apod.). Ke dni účinnosti těchto VOP se jedná o následující vnitřní předpisy zveřejněné v Rezervačním systému, se kterými je Uživatel povinen se před zahájením užívání Prostor řádně seznámit: Provozní řád budovy PPOB včetně požární poplachové směrnice a Provozní řád centra OFFY. Provozovatel je oprávněn tyto dokumenty kdykoliv měnit a o těchto změnách informovat Uživatele zveřejněním nového znění v Rezervačním systému.
  3. Je přísně zakázáno využívat Prostory k jiným než obvyklým administrativním (kancelářským) činnostem, zejm. k přespávání nebo ubytování, k pořádání večírků či jiných obdobných akcí bez předchozího písemného souhlasu Provozovatele, ke konání politických kampaní, k provádění nelegálních nebo nemorálních činností nebo jakýchkoliv jiných aktivit, které by mohly být zdrojem jakékoliv majetkové či nemajetkové újmy Provozovatele, jiných Uživatelů či vlastníka PPOB. V Prostorách je rovněž zakázáno provozovat činnosti, u kterých by mohlo dojít k ovlivnění nebo poškození lidského zdraví.
  4. Prostory (včetně venkovních prostor typu terasy) jsou nekuřácké. Je zakázáno se v Prostorách zdržovat v případech, kdy je Uživatel pod vlivem alkoholu nebo omamných látek nebo má infekční onemocnění.
  5. Uživatelům je zakázáno vnášet do Prostor či v nich používat jakékoliv jedovaté, omamné, psychotropní, hořlavé, zápalné, výbušné nebo těkavé látky, kapaliny či chemikálie nebo jakékoliv jiné zdraví škodlivé látky nebo nebezpečné materiály.
  6. V Prostorách jsou zakázána kola, koloběžky či jiná zařízení pro přepravu. V Prostorách není dovoleno mít zvířata.
  7. Každý Uživatel je povinen se v Prostorách chovat vůči všem ostatním Uživatelům a dalším přítomným osobám zdvořile, ohleduplně a v souladu s pravidly slušného chování. Uživatel je povinen zdržet se jakékoliv činnosti, která by narušovala či omezovala činnost ostatních Uživatelů (mj. nesmí nadměrným hlukem rušit ostatní Uživatele, pouštět v Prostorách hlasitou hudbu apod.).
  8. Uživatel bere na vědomí, že Provozovatel neposkytuje žádnému Uživateli právo na exklusivitu předmětu činnosti v Prostorách, tj. Prostory mohou současně užívat i Uživatelé, kteří jsou vůči sobě v konkurenčním postavení.
  9. Každý Uživatel je povinen zachovávat důvěrnost a mlčenlivost o jakýchkoliv informacích či skutečnostech důvěrné povahy či vykazujících znaky obchodního tajemství (dále jen „Důvěrné informace“) ostatních Uživatelů či Provozovatele, o nichž se dozví v důsledku nebo v souvislosti s užíváním Prostor. Každý Uživatel současně bere na vědomí, že s ohledem na charakter Centra OFFY jako sdíleného pracovního prostoru existuje vyšší riziko nedovoleného přístupu k jeho Důvěrným informacím a zavazuje se přijmout taková zvýšená bezpečnostní opatření, aby k jejich ohrožení ze strany ostatních Uživatelů nedošlo. Provozovatel nenese odpovědnost za žádné nedovolené zpřístupnění Důvěrných informací Uživatele, pokud k tomu nedošlo prokazatelným úmyslným jednáním nebo hrubou nedbalostí Provozovatele.
  10. Uživatel nesmí umožnit užívání Prostor jiným osobám než svým Pracovníkům, a to vždy jen v maximálním počtu zakoupených přístupů, ani nesmí do Prostor vpustit třetí osoby s výjimkami výslovně uvedenými v těchto VOP.
  11. Uživatel je povinen si při užívání Prostor počínat tak, aby nevznikla újma na majetku či zdraví jiných Uživatelů, Provozovatele či vlastníka PPOB; každou takovou vzniklou či hrozící událost, bez ohledu na její příčinu či původ, je Uživatel povinen neprodleně po jejím zjištění nahlásit Provozovateli. V případě poškození Prostor nebo jejich vybavení je Uživatel povinen po dohodě s Provozovatelem vzniklou škodu buď sám odstranit, nebo uhradit Provozovateli částku odpovídající vzniklé škod. Uživatelům se v této souvislosti doporučuje mít uzavřené pojištění odpovědnosti za způsobenou škodu.
  12. Uživatel je povinen v Prostorách zachovávat čistotu a pořádek a neprodleně ukládat veškerý odpad do nádob k tomu určených. V Prostorách je Uživatelům zakázáno odkládat jakékoliv věci s výjimkou prostor k tomu vyhrazených (zejm. Kanceláře, pracovní místa v Open Space apod.). Uživatel Open Space je povinen při svém odchodu, resp. na konci každého dne vyklidit své místo a uvést jej do původního stavu.
  13. Kuchyňku je zakázáno používat k vaření s výjimkou ohřevu hotového jídla v mikrovlnné troubě. Kuchyňská zařízení je každý Uživatel povinen průběžně udržovat v čistotě. Potraviny umístěné v lednici musí Uživatel pravidelně kontrolovat z hlediska jejich nezávadnosti a každý pátek do 16 hod. lednici vyklidit. Veškeré potraviny ponechané v lednici či v prostorách kuchyňky přes dny pracovního klidu budou zlikvidovány.
  14. V Prostorách je bez předchozího souhlasu Provozovatele zakázáno používat, umísťovat či instalovat jakákoliv technická, technologická, elektrická, plynová, elektronická a jiná zařízení s výjimkou obvyklých pracovních pomůcek Uživatelů (zejm. mobilní telefony, notebooky). Uživatel je povinen zajistit, aby manipulace a používání jakéhokoliv vybavení, zařízení a přístrojů v Prostorách byly prováděny pouze oprávněnými osobami a v souladu s návody pro použití nebo jinými příslušnými pokyny.
  15. Uživatel není oprávněn provádět jakékoliv stavební nebo dispoziční úpravy Prostor, měnit či provádět jakékoliv úpravy zařízení či vybavení v Prostorách nebo je vynášet z Prostor, věšet na zdi či do nich upevňovat jakékoliv předměty, umísťovat na okna, dveře či jiná místa jakékoliv nápisy či označení, zasahovat do technologických zařízení, rozvodů, lišt, světel, hasičských přístrojů, klimatizace apod. Uživateli je zakázáno zasahovat do nastavení LAN či WiFi routerů či se pokoušet o jakékoliv narušení bezpečnosti systému či sítě.
  16. Pořizování audio, vizuálních či audiovizuálních záznamů v Prostorách je dovoleno jen pod podmínkou, že nedojde k zaznamenání jiných Uživatelů, ani Prostor užívaných jinými Uživateli či průběhu nebo výsledku činnosti jiných Uživatelů; toto omezení neplatí, pokud k pořízení záznamu dotčení Uživatelé předem udělí svůj výslovný a prokazatelný souhlas. Zveřejnění jakýchkoliv záznamů, jež by mohly poškodit dobré jméno Provozovatele, je zakázáno.
  17. Prostory i části budovy PPOB jsou z bezpečnostních důvodů monitorovány kamerami se záznamem.
  18. Provozovatel je oprávněn Prostory průběžně měnit, modernizovat, udržovat a opravovat, to vše v přiměřeném rozsahu a způsobem, kterým bude zásah do užívacího práva Uživatele minimalizován.  Uživatel bere na vědomí a souhlasí s tím, že přístup do Prostor může být v této souvislosti ve výjimečných případech omezen či zcela nebo zčásti znemožněn. Provozovatel se zavazuje o takových případech, jakož i o případném omezení či přerušení Základních či Doplňkových služeb Uživatele co nejdříve informovat prostřednictvím emailu nebo Rezervačního systému. Pokud bude omezení Uživatele většího rozsahu a bude trvat po dobu delší než 5 pracovních dnů, poskytne Provozovatel Uživateli přiměřenou slevu z ceny.
  19. Provozovatel je oprávněn k neomezenému vstupu do všech Prostor. Do pronajatých Kanceláří bude Provozovatel vstupovat zejména v souvislosti s poskytováním úklidu a dalších souvisejících Základních či Doplňkových služeb, za účelem zajištění servisu a zajištění bezpečnosti či v naléhavých případech, které nesnesou odklad.
  20. Uživatel je povinen uposlechnout provozní pokyny Provozovatele, jakož i akceptovat opatření Provozovatele přijatá za účelem plnění jeho právních povinností.
  21. Každý Uživatel je povinen zajistit, že jeho Pracovníci, hosté a případné další osoby vstupující v souvislosti s Uživatelem do Prostor dodrží podmínky užívání Prostor dle tohoto článku VOP a dokumentů, na něž VOP odkazují, a nese odpovědnost za případná porušení povinností z jejich strany.
  22. Uživatel v plném rozsahu zodpovídá za bezpečnost a ochranu zdraví (dále jen „BOZP“) a požární ochranu („PO“) svoji a svých Pracovníků, hostů a dalších osob, kterým umožní vstup do Prostor, včetně úrazů a škod, které vzniknou porušením nebo zanedbáním zásad bezpečné práce dle příslušných ustanovení zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění, a právních předpisů týkajících se BOZP a PO. Povinností Provozovatele a Uživatele je prokazatelné zajištění vzájemné informovanosti o rizicích a přijatých opatřeních k ochraně před jejich působením, která se týkají výkonu práce a Prostor, a spolupracovat při zajišťování BOZP. Přehled Provozovatelem identifikovaných rizik a přijatých opatření v Prostorách z hlediska BOZP je k dispozici v Rezervačním systému. Koordinaci provádění opatření k ochraně BOZP a postupy k jejich zajištění má v kompetenci Provozovatel.
  23. Pokud bude Uživatel (resp. jakýkoliv jeho Pracovník) porušovat jakoukoliv svoji povinnost dle tohoto článku i přes předchozí upozornění ze strany Provozovatele, nebo bude jevit známky intoxikace nebo ovlivnění alkoholem, omamnými či psychotropními látkami, Provozovatel je oprávněn takovou osobu z Prostor vykázat bez náhrady a s Uživatelem za podmínek čl. 7 VOP ukončit Smlouvu.
  24. Podněty ke zlepšení a případné stížnosti či reklamace poskytnutého plnění lze zasílat kontaktním osobám Provozovatele na kontaktní údaje uvedené na Webu Provozovatele. Reklamace je Uživatel povinen uplatnit u Provozovatele bez zbytečného odkladu poté, kdy vadu zjistil, nebo měl možnost zjistit, nejpozději do 6 měsíců od poskytnutí plnění. Provozovatel reklamaci vyřídí podle složitosti případu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, nedohodne-li se s Uživatelem na delší lhůtě. V případě, že Provozovatel shledá reklamaci oprávněnou, odstraní reklamovanou vadu na své náklady nebo poskytne Uživateli přiměřenou slevu z ceny Tarifu, případně vyřídí takovou reklamaci jiným způsobem dle dohody s Uživatelem.
  1. VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI PROVOZOVATELE
  1. Poskytovatel v maximální možné míře povolené platnými právními předpisy vylučuje jakoukoliv svoji odpovědnost k náhradě újmy způsobené na životě, zdraví či majetku Uživatele, jeho Pracovníků, hostů či jakýchkoliv dalších osob, které se budou nacházet v Prostorách. Provozovatel zejm. nenese odpovědnost
  1. za ztrátu, poškození či zničení jakýchkoliv věcí Uživatele či třetích osob vnesených do Prostor. Za všechny takové věci nese odpovědnost výhradně Uživatel, který je nesmí ponechat bez dozoru;
  2. za újmu způsobenou Uživateli jednáním třetích osob (např. ostatních Uživatelů a jejich hostů, osob, kterým byl umožněn vstup do Prostor v rozporu s těmito VOP apod.) včetně přerušení, zpoždění či neposkytnutí sjednaných služeb z důvodu na straně externích dodavatelů takových služeb (zejm. přerušení dodávek elektřiny, vody, topení, výpadek internetu apod.);
  3. za újmu na zdraví, které bylo možné předejít při vynaložení náležité pozornosti poškozené osoby.

Odpovědnost Provozovatele je dána pouze v případě újmy způsobené Provozovatelem úmyslně nebo z hrubé nedbalosti a dále v případě újmy způsobené Provozovatelem fyzické osobě na jejích přirozených právech. Pokud je v souladu s tímto článkem dána odpovědnost Provozovatele za újmu, hradí se zásadně jen skutečná škoda. Následné ztráty (ušlý zisk, ztráty výnosů, zakázek či jiných obchodních příležitostí, poškození dobrého jména, ztráta či únik údajů, smluvní pokuty, jiné nároky třetích stran apod.) ani nemajetkové újmy Provozovatel zásadně nehradí a nenese za ně žádnou odpovědnost.

  1. Uživatel uzavřením Smlouvy výslovně potvrzuje, že s omezením odpovědnosti Provozovatele dle tohoto článku souhlasí.
  1. UKONČENÍ SMLOUVY
  1. S výjimkami uvedenými dále v těchto VOP nelze Smlouvu uzavřenou na dobu určitou před uplynutím sjednané doby vypovědět.
  2. Provozovatel je oprávněn ukončit Smlouvu jednostrannou výpovědí bez výpovědní doby (tj. s okamžitou účinností ke dni doručení výpovědi Uživateli) v případě, že
  1. Uživatel je v prodlení s placením jakýchkoliv svých peněžitých závazků (vyplývajících ze Smlouvy či z jakéhokoliv jiného titulu) vůči Provozovateli po dobu delší než 3 dny;
  2. Uživatel nebo jeho Pracovník hrubě porušili pravidla slušného chování v Prostorách (zejm. formou fyzického útoku na jinou osobu, sexuálního obtěžování, vědomého ničení cizího majetku, držení či používání omamných nebo psychotropních látek v Prostorách apod.) nebo jiným svým chováním poškozují dobré jméno Provozovatele a Centra OFFY;  
  3. Uživatel uzavřel Smlouvu či využívá přístup do Prostor za účelem, který je v rozporu s účelem nebo zásadami fungování Centra OFFY;
  4. Uživatel porušuje jakoukoliv jinou svoji povinnost dle Smlouvy, včetně těchto VOP, a nezjedná neprodlenou nápravu ani poté, co byl na porušování povinností upozorněn ze strany Provozovatele;
  5. Uživatel je v úpadku dle insolvenčního zákona nebo je jeho majetek předmětem exekučního řízení či soudního výkonu rozhodnutí; o takové skutečnosti je Uživatel povinen Provozovatele neprodleně informovat.
  1. Provozovatel doručí výpověď Uživateli elektronicky do datové schránky Uživatele nebo na emailovou adresu kontaktní osoby Uživatele. V případě nefunkční datové schránky nebo emailové adresy uloží Provozovatel výpověď v Rezervačním systému. Výpověď se považuje za doručenou dnem odeslání, případně dnem uložení v Rezervačním systému.
  2. Uživatel je oprávněn ukončit Smlouvu jednostrannou výpovědí bez výpovědní doby v případě, že Provozovatel porušuje hrubým způsobem své povinnosti dle Smlouvy zejména tím, že opakovaně neoprávněně neumožní Uživateli přístup do Prostor a nezjedná nápravu ani poté, co byl na porušování povinností písemně upozorněn ze strany Uživatele.
  3. Uživatel je dále oprávněn ukončit Smlouvu jednostrannou výpovědí v případě, že nebude souhlasit s oznámenou změnou VOP. Bližší podmínky výpovědi stanoví čl. 9.3 VOP.
  4. Uživatel v postavení spotřebitele (tj. nepodnikající fyzická osoba), který uzavřel Smlouvu pomocí prostředků komunikace na dálku (tj. prostřednictvím Rezervačního systému), má rovněž právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od jejího uzavření. V případě platného odstoupení Uživatele – spotřebitele, který Provozovatele výslovně požádal o umožnění přístupu do Prostor před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy, má Provozovatel nárok na poměrnou část sjednané ceny Tarifu za zpřístupnění Prostor do okamžiku odstoupení od Smlouvy. Zbývající část uhrazené ceny bude Uživateli vrácena na bankovní účet, který uvede v odstoupení, nebo ze kterého byly prostředky poukázány, a to do 14 dnů od účinnosti odstoupení. Vzor odstoupení tvoří přílohu č. 1 těchto VOP. Případná další práva Uživatele – spotřebitele na ukončení Smlouvy vyplývající ze zákona nejsou dotčena.
  5. Výpověď Uživatele nebo odstoupení Uživatele v postavení spotřebitele musí být Provozovateli doručeny buď ve formě doporučené zásilky na adresu jeho sídla  nebo budovy PPOB prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, osobně na recepci oproti písemnému potvrzení převzetí, nebo elektronicky, a to buď emailem z emailové adresy kontaktní osoby Uživatele na kontaktní e-mail Provozovatele uvedený na Webu Provozovatele, nebo do datové schránky Provozovatele.
  6. Ke dni ukončení Smlouvy je Uživatel povinen opustit Prostory, vyklidit z nich všechny své věci a jeho přístupová práva do Prostor budou zrušena. V případě Tarifu „Kancelář 5NP“ nebo „Kancelář 2NP“ je Uživatel navíc povinen užívané Kanceláře nejpozději ke dni ukončení Smlouvy vyklidit a předat je Provozovateli ve stejném stavu, v jakém je převzal, s přihlédnutím k obvyklému opotřebení. Uživatel uzavřením Smlouvy pověřuje Provozovatele, aby v případě, že Uživatel svoji povinnost dle předchozí věty řádně a včas nesplní, Provozovatel vstoupil do předmětné Kanceláře a nechal ji vyklidit, tj. nechal odvézt věci, zboží, materiál apod. nebo jiný majetek Uživatele nebo Uživatelem umístněný v Kanceláři, to vše na náklad Uživatele. Uživatel se zavazuje veškeré takové náklady Provozovateli uhradit. Pověření dle tohoto bodu je neodvolatelné a nezrušitelné a trvá i po skončení účinnosti Smlouvy.

 

  1. ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
  1. Informace o zpracování osobních údajů v souvislosti s uzavřením Smlouvy a užíváním Prostor jsou obsaženy v samostatném dokumentu, jenž je Uživatelům k dispozici na Webu Provozovatele.
  1. OSTATNÍ A ZÁVĚREČNÁ UJEDNÁNÍ
  1. Tyto VOP tvoří nedílnou součást každé Smlouvy, která byla uzavřena nejdříve dnem účinnosti těchto VOP. Tyto VOP společně se Smlouvou a dalšími dokumenty, na nichž je v těchto VOP odkazováno nebo které tvoří přílohu Smlouvy, představují úplnou dohodu smluvních stran ve vztahu k předmětu Smlouvy a nahrazují jakákoliv veškerá předchozí ujednání, ať již písemná, nebo ústní.
  2. V případě nesouladu nebo odchylných ujednání Smlouvy a těchto VOP mají přednost ustanovení Smlouvy před odchylnými ujednáními těchto VOP.
  3. Provozovatel je oprávněn kdykoliv provést v přiměřeném rozsahu změny těchto VOP a o změnách informovat Uživatele nejméně 1 měsíc přede dnem jejich účinnosti, a to zasláním nové verze na emailovou adresu kontaktní osoby Uživatele a/nebo zveřejněním nového znění na Webu Provozovatele. Nová verze VOP nabývá účinnosti od data v nich uvedeného. Nově uzavírané Smlouvy se budou vždy řídit aktuálním zněním VOP. Uživatel je povinen se s novým zněním VOP bez zbytečného odkladu po jeho obdržení seznámit. Pokud Uživatel se změnou VOP nebude souhlasit, je oprávněn Smlouvu vypovědět do 14 dnů od obdržení nového znění VOP; Smlouva v takovém případě zaniká k poslednímu dni platnosti původních VOP.
  4. Uzavřením Smlouvy Uživatel závazně souhlasí se všemi právy a povinnostmi obsaženými v těchto VOP. Uživatel je povinen dodržovat tyto VOP, včetně všech jejich změn a dodatků.
  5. V případě, že jakékoliv ustanovení těchto VOP je nebo se stane či bude shledáno neplatným, neúčinným nebo nevymahatelným, neovlivní tato skutečnost (v maximálním rozsahu povoleném příslušnými právními předpisy) platnost, účinnost nebo vymahatelnost zbývajících ustanovení. Smluvní strany se v takovém případě dohodnou na nových podmínkách, jež budou mít v nejvyšší přípustné míře význam a účinek stejný, jako mělo ustanovení, jež má být nahrazeno.
  6. Smlouva a tyto VOP, včetně jejich platnosti a účinnosti, jakož i práva a povinnosti smluvních stran se řídí právním řádem České republiky. Otázky neupravené Smlouvou ani těmito VOP se řídí zejména ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění. Smlouva s Tarify „Členství 2NP/5NP“ a „Členství 10 vstupů za rok“ je nepojmenovanou smlouvou dle § 1746 odst. 2 občanského zákoníku a ustanovení o nájmu se na ní nepoužijí.
  7. Veškeré případné spory vzniklé mezi smluvními stranami z právních vztahů založených Smlouvou nebo v souvislosti s ní budou přednostně řešeny dohodou stran. Uživatele v postavení spotřebitele Provozovatel dle § 14 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, informuje, že subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů týkajících se nebo souvisejících se Smlouvou je (i) Česká obchodní inspekce, ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, internetová adresa www.coi.cz nebo (ii) nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu. Bližší informace lze nalézt na https://www.mpo.cz/cz/ochrana-spotrebitele/pruvodce-pro-spotrebitele/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu--246424/. Nedojde-li k mimosoudnímu vyřešení jakéhokoliv sporu, bude spor rozhodován u obecného soudu ČR příslušného dle sídla Provozovatele.
  8. Tyto VOP jsou účinné od 1. 4. 2024.

             

OFFY s.r.o.