GDPR

INFORMACE O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

znění účinné ode dne 1. 4. 2024

Vážení,

společnost OFFY s.r.o., IČO 21461449, se sídlem Lomnického 1742/2a, Praha 4 – Michle, PSČ 14000 (dále jen „OFFY“) Vám tímto dokumentem poskytuje informace o tom, jakým způsobem zpracovává a chrání Vaše osobní údaje a jaká práva Vám náleží v souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů.

Informace obsažené v tomto dokumentu jsou určeny pro všechny kategorie subjektů osobních údajů, kteří budou užívat coworkingové centrum OFFY v budově PANKRÁC PRIME OFFICE BUILDING na adrese Lomnického 2a, 14000 Praha 4 (ať již z pozice smluvního partnera, pracovníka, návštěvníka či jinak), nebo o užívání prostor projeví zájem (zejm. návštěvou internetových stránek centra či registrací do rezervačního systému). 

Doporučujeme Vám, abyste se s informacemi obsaženými v tomto dokumentu důkladně seznámili. 

Tyto informace budou pravidelně aktualizovány, zpravidla vždy při změně příslušných právních předpisů, při změně podmínek, postupů a způsobů zpracování a ochrany Vašich osobních údajů ve společnosti OFFY, či pokud informace v něm obsažené nebudou nadále aktuální z jiného důvodu. Platnou verzi naleznete vždy na www.offy.cz

*******************************************

  • Čím se řídí zpracování Vašich osobních údajů?

Ochrana Vašich osobních údajů je pro nás důležitá. 

Při zpracování Vašich osobních údajů dbáme na soulad s právem Evropské unie i s právními předpisy České republiky, zejména pak na soulad s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (dále jen „GDPR“) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, v platném znění. 

Při zpracování osobních údajů respektujeme Vaše práva a řídíme se mj. těmito zásadami:

  • osobní údaje shromažďujeme pro určité, výslovně vyjádřené a legitimní účely; 
  • osobní údaje zpracováváme korektně, zákonným a transparentním způsobem, který je slučitelný s účely, pro které byly shromážděny;
  • zpracováváme pouze osobní údaje přiměřené, relevantní a v nezbytném rozsahu ve vztahu k účelu, pro který jsou zpracovávány;
  • osobní údaje zpracováváme přesné a v případě potřeby aktualizované a zavedli jsme opatření, aby nepřesné osobní údaje byly vymazány nebo opraveny;
  • osobní údaje ukládáme pouze po nezbytnou dobu;
  • zajišťujeme náležité zabezpečení zpracovávaných osobních údajů.
  • Kdo je správcem Vašich osobních údajů?

Správcem Vašich osobních údajů je společnost OFFY. 

  • Jaké Vaše osobní údaje zpracováváme?

Kategorie osobních údajů, které společnost OFFY zpracovává, se liší v závislosti na povaze vztahu k Vám.

  • V případě (potenciálních) klientů (členů a uživatelů) Centra OFFY zpracováváme především takové Vaše osobní údaje, které jsou potřebné k tomu, abychom mohli zvážit, projednat a řádně realizovat naši vzájemnou spolupráci, zejména abychom Vám a Vašim pracovníkům mohli poskytovat členství, resp. užívací právo k prostorám Centra OFFY a související služby, o které projevíte zájem, a v této souvislosti údaje potřebné k tomu, abychom spolu mohli uzavřít příslušnou členskou smlouvu nebo podnájemní smlouvu o užívání prostor Centra OFFY a plnit povinnosti z ní vyplývající a zřídit Vám členský účet v rezervačním systému Centra OFFY. 

Dále zpracováváme Vaše osobní údaje nezbytné k dodržení našich povinností vyplývajících z právních předpisů a k ochraně osob a majetku v prostorách Centra OFFY a k ochraně jiných našich oprávněných zájmů. 

Osobní údaje, které v souvislosti s výše uvedeným zpracováváme, zahrnují v závislosti na povaze Vašeho postavení zejména:

    • identifikační a kontaktní údaje, zejm. jméno, příjmení, název (obchodní firmu), IČO, případně DIČ a datum narození, bydliště, místo podnikání nebo sídlo, korespondenční nebo jinou kontaktní adresu, telefonní číslo, emailovou adresu, ID datové schránky;
    • identifikační a kontaktní údaje Vašich kontaktních osob, jakož i zaměstnanců či jiných zástupců, kteří budou užívat prostory Centra OFFY Vaším jménem, resp. pro které sjednáváte smlouvy, zejm. jejich jméno a příjmení, emailové adresy, telefonní čísla;
    • podpisy Vaše či Vašich zaměstnanců či jiných zástupců, jsou-li uvedené na obchodních dokumentech (jsou uchovávány jako součást takových dokumentů a neslouží ke zpracování citlivých údajů v nich uložených);
    • další údaje souvisící s povahou naší spolupráce, zejm. předmět Vaší činnosti v prostorách Centra OFFY, údaje uvedené ve smlouvě, číslo bankovního účtu, zákaznické číslo, fakturační údaje, fakturované či hrazené částky, uskutečněná plnění, informace o plnění platebních povinností, číslo vstupní karty, přístupové ID do Vašeho osobního účtu (pokud je zřízen); 
    • případné další informace, které vyplníte do Vašeho uživatelského profilu v rezervačním systému (včetně profilové fotografie);
    • informace z veřejných rejstříků (zejm. obchodního, živnostenského a insolvenčního rejstříku) a z jiných veřejně dostupných zdrojů;
  • obrazové záznamy z kamerových systémů pořízené během Vašeho pobytu v Centru OFFY. Na umístění těchto kamerových systémů Vás upozorňujeme informačními cedulkami a piktogramy při vstupu do objektu.
  • jiné údaje plynoucí z plnění smlouvy nebo příslušného právního předpisu.

Za účelem marketingu a propagace Centra OFFY může společnost OFFY pořizovat fotografie a videa prostor centra v době jeho provozu, na kterých mohou být zachyceny i podobizny uživatelů centra přítomných v době pořizování záznamů. Pokud uživatel nebude se zachycením své osoby souhlasit, musí o tom neprodleně informovat společnost OFFY.

  1. V případě návštěvníků Centra OFFY zpracováváme Vaše jméno a příjmení, datum a čas Vašeho příchodu a odchodu a obrazové záznamy z kamerových systémů pořízené při Vaší návštěvě. Na umístění těchto kamerových systémů Vás upozorňujeme informačními cedulkami a piktogramy při vstupu do objektu.

  2. V případě návštěvníků internetových stránek Centra OFFY (www.offy.cz) zpracováváme některé elektronické údaje, a to zejména Vaši IP adresu, údaje o Vaší aktivitě na našich internetových stránkách, datum a čas přístupu na ně, základní geografickou lokaci, případně jiné údaje zaznamenané prostřednictvím souborů cookies.

  • Z jakých zdrojů Vaše osobní údaje získáváme?

Zdroje, z jakých zpracovávané osobních údaje získáváme, se liší v závislosti na povaze vztahu k Vám.

  1. V případě (potenciálních) klientů (členů a uživatelů) Centra OFFY získáváme osobní údaje: 
  • přímo od Vás, zejm. v rámci zřízení a užívání členského účtu v rezervačním systému Centra OFFY, při uzavření smlouvy a dále v průběhu jejího plnění, jakož i při jakékoliv komunikaci mezi námi (včetně ústní nebo emailové komunikace);
  • z veřejných zdrojů, včetně informací z obchodního, živnostenského a insolvenčního rejstříku, centrální evidence exekucí a jiného informačního systému;
  • z vlastní činnosti, a to zpracováváním a vyhodnocováním údajů, které máme k dispozici v souvislosti s naší obchodní spoluprací, případně od třetích osob, např. od spolupracujících poradců nebo orgánů veřejné správy;
  1. V případě návštěvníků Centra OFFY získáváme osobní údaje přímo od Vás při zápisu do knihy návštěv a dále prostřednictvím instalovaného kamerového systému.
  2. V případě návštěvníků internetových stránek Centra OFFY (www.offy.cz) získáváme osobní údaje z Vaší aktivity na internetových stránkách a prostřednictvím používaných souborů cookies.
  • Pro jaké účely osobní údaje zpracováváme?

Účely, pro které Vaše osobní údaje zpracováváme, se liší v závislosti na povaze vztahu k Vám.

  1. V případě (potenciálních) klientů (členů a uživatelů) Centra OFFY zpracováváme osobní údaje pro následující účely:
  • pro uzavření smlouvy s Vámi a pro plnění práv a povinností na základě uzavřených smluv a zajištění řádného průběhu naší spolupráce, zahrnující mj. i zřízení členského účtu v rezervačním systému evidenci a správu smluv, vedení přehledu užívaných produktů a služeb a jejich změn a komunikaci smluvních stran (např. řešení požadavků, přání a stížností, zasílání nebo příjem servisních zpráv, evidence Vašich potřeb, zájmů a možností apod.);
  • pro plnění našich účetních a daňových povinností (např. vyplývajících ze zákona o účetnictví, zákona o DPH a dalších účetních a daňových předpisů) a plnění i jiných povinností vyplývajících z právních předpisů (např. uplatnění Vašich práv v záležitostech ochrany osobních údajů);
  • pro evidenci Vaší účasti na akcích pořádaných naší společností, pokud se jich rozhodnete zúčastnit nebo se na nich jinak zapojit;
  • pro naplňování a ochranu jiných práv a oprávněných zájmů naší společnosti či třetích (spolupracujících) osob zahrnující zejm. posouzení rizik souvisejících s uzavřením smluvních vztahů a jejich plněním nebo jiné spolupráce, vedení schvalovacího a reportovacího systému, plánování a vyhodnocování provozních potřeb, statistické účely, marketingové účely, provádění průzkumů spokojenosti a zasílání obchodních sdělení apod.

Právními základy pro tato zpracování jsou (v závislosti na výše uvedeném účelu) buď plnění smlouvy, nebo plnění právních povinností vyplývajících z právních předpisů nebo ochrana práv a oprávněných zájmů naší společnosti či třetích (spolupracujících) osob, případně Váš souhlas. 

  1. V případě návštěvníků Centra OFFY zpracováváme osobní údaje pro zajištění ochrany majetku naší společnosti i života a zdraví našich zaměstnanců a třetích osob a předcházení a objasňování protiprávního jednání osob včetně možného podvodného jednání. Právním základem pro toto zpracování je ochrana práv a oprávněných zájmů naší společnosti.
  2. V případě návštěvníků internetových stránek Centra OFFY (www.offy.cz) zpracováváme osobní údaje pro účely měření návštěvnosti našich internetových stránek, vyhodnocování aktivit na nich a zlepšování jejich obsahu a dále pro zajištění bezpečnosti našich systémů a sítí před útoky zvenčí či před zneužitím ze strany uživatelů. Právním základem pro toto zpracování je ochrana práv a oprávněných zájmů naší společnosti.

Ve všech případech mohou být osobní údaje dále zpracovány i pro vymáhání případných pohledávek právní cestou, pro účast v soudním nebo rozhodčím řízení, které se týká Vaší osoby a pro předcházení a identifikace možného podvodného či jiného protiprávního jednání. Právním základem pro tato zpracování je ochrana práv a oprávněných zájmů naší společnosti.

  1. Jaký je právní základ pro zpracování Vašich osobních údajů?

Konkrétní právní základy pro jednotlivé účely zpracování jsou uvedeny výše pod bodem 5. 

Souhlas se zpracováním osobních údajů je právním základem pouze tehdy, pokud nelze provést zpracování Vašich osobních údajů pro konkrétní účel na základě jiného právního základu. Může se jednat např. o některé informace o Vaší osobě, které nejsou nezbytné pro plnění smlouvy ani právních povinností, přesto máme zájem je uchovávat. 

V takovém případě Vás budeme předem informovat a nabídneme Vám možnost udělit nám souhlas se zpracováním takových konkrétních osobních údajů pro konkrétní účel a na předem uvedenou dobu. 

Udělení souhlasu je dobrovolné a bude záležet na Vašem svobodném rozhodnutí, zda nám souhlas udělíte či nikoliv. Neudělení souhlasu, nebo jeho odvolání, nemá žádné důsledky na Váš smluvní vztah s námi a na využívání produktů a služeb, pro které není tento souhlas potřebný. Pokud by neudělení souhlasu mělo mít pro Vás jakýkoliv negativní dopad, budete na to předem upozorněni. 

Vámi poskytnutý souhlas platí po dobu jeho udělení, nicméně jej můžete kdykoliv změnit nebo odvolat, a to písemně na adresu OFFY s.r.o., Agenda osobních údajů, PANKRÁC PRIME OFFICE BUILDING, Lomnického 2a, 14000 Praha 4, nebo elektronickou poštou na emailovou adresu: [•]. 

Odvolání Vašeho souhlasu má vliv jen na zpracování Vašich osobních údajů pro konkrétní účel nebo účely, pro které byl udělen. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování, které proběhlo před jeho odvoláním. 

Po skončení platnosti souhlasu budou Vaše osobní údaje vymazány nebo zpracovávány pouze v rozsahu a pro účely, ke kterým není dle právních předpisů Váš souhlas nutný. Současně budou po přiměřenou dobu (zpravidla maximálně 5 let) uchovávány evidenční údaje o uděleném souhlasu a o jeho změně či odvolání.

  • Jakým způsobem Vaše osobní údaje zpracováváme?

Osobní údaje zpracováváme v elektronické podobě automatizovaným způsobem prostřednictvím výpočetní techniky nebo v tištěné podobě neautomatizovaným (manuálním) způsobem. Při automatizovaném zpracování nedochází k automatizovanému rozhodování (včetně profilování), které by pro Vás mohlo mít jakékoliv právní účinky nebo dopad na Vaše práva.

Naše společnost přijala technická a organizační opatření k zajištění ochrany Vašich osobních údajů, zejména opatření, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobním údajům, jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití osobních údajů. 

  • Komu Vaše osobní údaje zpřístupňujeme?

Zpracování osobních údajů provádíme zejména jednotlivými vlastními pověřenými zaměstnanci, případně prostřednictvím externích smluvních partnerů, kteří vystupují jako zpracovatelé a nakládají s Vašimi osobními údaji v souladu s našimi pokyny. 

Mezi externí zpracovatele patří zejména poskytovatelé IT služeb, účetní společnosti, fyzická ostraha objektů, poradci a konzultanti (např. daňoví a právní poradci, auditoři, marketingové agentury apod.).

Naši zaměstnanci, kterým jsou Vaše osobní údaje zpřístupňovány, jakož i naši zpracovatelé, respektují právo na ochranu soukromí, jsou zavázáni k zachovávání mlčenlivosti a jsou povinni postupovat dle platných právních předpisů týkajících se ochrany osobních údajů a splňovat námi definované organizační a technické podmínky k zajištění náležité ochrany osobních údajů. Se zpracovateli uzavíráme v souladu s příslušnými právními předpisy smlouvy o zpracování osobních údajů.

Vaše osobní údaje mohou být dále v oprávněných případech předány třetím subjektům, jež mají zákonnou pravomoc vyžadovat předání takových osobních údajů (zpravidla jde o předání na oprávněnou žádost orgánů veřejné moci, např. soudů, správců daně, Policie ČR apod.). 

Soudům, rozhodcům, exekutorům, orgánům činným v trestním řízení a správním orgánům oprávněným k vedení přestupkového řízení, případně jiným orgánům veřejné moci, příslušným pojišťovnám a subjektům zajišťujícím vymáhání práv naší společnosti mohou být Vaše osobní údaje předány také za účelem ochrany oprávněných zájmů a práv naší společnosti nebo třetí osoby. 

Pořízené kamerové záznamy, na kterých je zachycen bezpečnostní incident, mohou být v případě podezření ze spáchání trestného činu nebo přestupku rovněž předány orgánům činným v trestním řízení nebo správním orgánům pro vedení přestupkového řízení. 

Společnost OFFY nepředává Vaše osobní údaje žádné mezinárodní organizaci a standardně je nepředává ani do žádné třetí země mimo EU. Ve výjimečných případech se může stát, že Vaše osobní údaje budou zpracovány v počítačovém systému, jehož servery se budou nacházet mimo území EU. Poté vždy předem posuzujeme, zda příslušný zpracovatel a stát zpracování garantuje srovnatelnou ochranu s právní úpravou EU a zda předání Vašich osobních údajů do takového státu bude v souladu s platnou právní úpravou.

  • Jak dlouho osobní údaje uchováváme?

Společnost OFFY uchovává Vaše osobní údaje po dobu nezbytnou k naplňování jednotlivých účelů zpracování. Tuto dobu určujeme mj. s přihlédnutím k zákonným archivačním lhůtám, promlčecí době a k existenci či pravděpodobnosti vzniku sporných práv a povinností či jiných rizik. Doba uchovávání jednotlivých Vašich osobních údajů se tak liší v závislosti na naplnění zohledňovaných kritérií. 

Archivaci a skartaci Vašich osobních údajů upravuje interní spisový řád naší společnosti. Níže uvádíme obvyklou dobu uchovávání vybraných osobních údajů: 

  • v případě účetních a daňových dokladů a souvisejících podkladů (včetně smluv prokazujících uskutečněné plnění a jiných údajů o produktech a službách) – po dobu stanovenou příslušnými právními předpisy, zpravidla po dobu 10 let od konce zdaňovacího období, ve kterém se plnění uskutečnilo;
  • v případě členský, nájemních a ostatních smluv – dle jejich povahy po dobu 5 nebo 10 let od jejich zániku a splnění všech práv a povinností z nich vyplývajících;
  • v případě kamerových záznamů (bez bezpečnostního incidentu) – po dobu 3 dnů od jejich pořízení;
  • v případě osobních údajů zpracovávaných na základě Vašeho souhlasu – po celou dobu, na jakou byl souhlas udělen, nebo do doby odvolání souhlasu;
  • v případě osobních údajů souvisejících se soudním sporem (včetně sporu rozhodovaného rozhodčím soudem) nebo s druhou stranou sporu – po celou dobu trvání soudního nebo rozhodčího řízení, včetně případného exekučního či vykonávacího řízení, a dále po dobu 5 let od jejich pravomocného ukončení nebo zániku sporných práv a povinností; 
  • v případě správních řízení – po dobu 5 let od pravomocného ukončení takového řízení;

Při naplnění více kritérií pro určení doby uchovávání osobních údajů pro konkrétní účel, budou osobní údaje uchovávány po nejdelší takto určenou dobu. 

  • Jaká máte práva při zpracování osobních údajů?

V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte následující zákonná práva:

  1. Právo na přístup k osobním údajům. Máte právo získat potvrzení, zda osobní údaje, které se Vás týkají, jsou či nejsou naší společností zpracovávány, a v kladném případě máte právo získat kopii zpracovávaných osobních údajů a další informace, které jsou součástí tohoto dokumentu. Pokud budeme osobní údaje předávat do třetí země mimo EU, máte právo být informován o vhodných zárukách, které se vztahují na předání. Tyto informace a jednu kopii zpracovávaných osobních údajů Vám poskytneme bezplatně. Za další kopie pořízené na Vaši žádost můžeme požadovat přiměřenou náhradu administrativních nákladů.
  2. Právo na vysvětlení. Pokud zjistíte nebo se domníváte, že provádíme zpracování osobních údajů, které je v rozporu s ochranou Vašeho soukromého a osobního života nebo v rozporu s právními předpisy, můžete nás požádat o vysvětlení a odstranění takto vzniklého stavu.
  3. Právo na opravu. Máte právo na to, abychom bez zbytečného odkladu opravili nepřesné osobní údaje nebo s přihlédnutím k účelům zpracování doplnili neúplné osobní údaje, které se Vás týkají. Pokud dojde ve Vašich údajích ke změnám, prosím, informujte nás, abychom mohli Vaše údaje aktualizovat.
  4. Právo na výmaz. Máte právo na to, abychom bez zbytečného odkladu vymazali Vaše osobní údaje, za podmínky, že je dán některý z důvodů pro výmaz uvedený v platných právních předpisech, zejm. pokud 
  1. osobní údaje již nebudou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, nebo 
  2. odvoláte souhlas, na jehož základě byly předmětné údaje zpracovány, a neexistuje žádný další právní důvod pro jejich zpracování;
  3. vznesete námitky proti zpracování z důvodů týkajících se Vaší konkrétní situace a neexistují žádné převažující oprávněné důvody pro zpracování, nebo 
  4. osobní údaje byly zpracovány protiprávně.

Vymazat osobní údaje na Vaši žádost nebudeme povinni tehdy, pokud je zpracování nezbytné mj. pro splnění naší právní povinnosti vyplývající z právních předpisů nebo pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků. 

  1. Právo na omezení zpracování. Máte právo na to, abychom omezili zpracování v kterémkoliv z těchto případů:
  1. popíráte přesnost osobních údajů, a to na dobu potřebnou k tomu, abychom mohli přesnost osobních údajů ověřit; 
  2. zpracování je protiprávní a odmítáte výmaz osobních údajů a žádáte místo toho o omezení jejich použití; 
  3. Vaše osobní údaje již nepotřebujeme pro účely zpracování, ale Vy je požaduje pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků;
  4. vznesl/a jste námitku proti zpracování z důvodů týkajících se Vaší konkrétní situace, dokud nebude ověřeno, zda naše oprávněné důvody převažují nad Vašimi.

Při omezení zpracování budou příslušné osobní údaje, s výjimkou jejich uložení, zpracovány pouze s Vaším souhlasem, nebo z důvodu určení, výkonu nebo obhajoby právních nároků, z důvodu ochrany práv jiné fyzické nebo právnické osoby, případně z jiných důvodů uvedených v platných právních předpisech. Na zrušení omezení zpracování budete předem upozorněn/a.

    1. Právo na přenositelnost. Vaše osobní údaje, jejichž zpracování provádíme na základě Vašeho souhlasu nebo pro splnění smlouvy s Vámi, máte právo získat ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu, a dále máte právo předat tyto údaje jinému správci, případně na to, abychom tyto Vaše osobní údaje předali přímo jinému správci my, je-li to technicky proveditelné. Výkonem práva na přenositelnost nesmí být nepříznivě dotčena práva a svobody jiných osob.
    2. Právo odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů. Pokud jste nám ke zpracování osobních údajů poskytl/a Váš souhlas, jste oprávněn/a tento souhlas kdykoliv odvolat způsobem uvedeným v bodě 6 tohoto dokumentu. 
  • Právo vznést námitku proti zpracování. Máte právo z důvodů týkajících se Vaší konkrétní situace kdykoli vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů, které provádíme z toho důvodu, že je to nezbytné pro účely oprávněných zájmů našich či třetí strany. V takovém případě nebudeme Vaše osobní údaje dále zpracovávat, pokud neprokážeme závažné oprávněné důvody pro zpracování, které převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami, nebo pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků. 
  1. Právo vznést námitku proti přímému marketingu. V některých případech můžete dostávat naše obchodní (marketingová) sdělení rozesílaná na základě našeho oprávněného zájmu zejména (dřívějším) uživatelům prostor Centra OFFY nebo jiným osobám, které o ně projevily zájem. 

Zasílání obchodních sdělení můžete kdykoliv zastavit písemným oznámením zaslaným na adresu OFFY s.r.o., Agenda osobních údajů, PANKRÁC PRIME OFFICE BUILDING, Lomnického 2a, 14000 Praha 4, nebo elektronickou poštou na emailovou adresu: [•]. Pokud je obchodní sdělení zasíláno elektronickými prostředky, je k odhlášení zasílání takových obchodních sdělení možné rovněž použít odkaz, který je přímo ve sdělení vložen. 

Pokud od Vás obdržíme některým z výše uvedených způsobů námitku proti zpracování Vašich osobních údajů pro účely přímého marketingu (zasílání obchodních sdělení), nebudou Vaše osobní údaje pro tyto účely nadále zpracovávány. Odhlášení z obchodních (marketingových) sdělení nemá vliv na nemarketingovou komunikaci s Vámi.

  • Právo na informaci o porušení zabezpečení. Přes námi přijatá technická a organizační opatření určená k zajištění ochrany Vašich osobních údajů nelze zcela vyloučit, že dojde k případu porušení zabezpečení Vašich osobních údajů. Pokud bude při takovém incidentu pravděpodobné, že bude mít za následek vysoké riziko pro Vaše práva a svobody, máte právo obdržet od nás oznámení o takovém porušení (jež může mít i formu veřejného oznámení), včetně informací o povaze incidentu, popisu pravděpodobných důsledků incidentu, přijatých opatření k vyřešení incidentu či zmírnění možných nepříznivých dopadů a kontaktního místa k poskytnutí bližších informací.
  1. Právo podat stížnost. Vaše práva a povinnosti v oblasti ochrany osobních údajů se v plném rozsahu řídí platnými právními předpisy. Pokud se domníváte, že zpracováním Vašich osobních údajů došlo k porušení právních předpisů, jste oprávněn/a podat stížnost u dozorového úřadu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, Praha 7, PSČ 17000 (www.uoou.cz). 
  • Jak nás můžete kontaktovat ve věci osobních údajů?

Ve věcech ochrany osobních údajů nás můžete kontaktovat některým z následujících způsobů:

  • písemně na adresu: OFFY s.r.o., Agenda osobních údajů, PANKRÁC PRIME OFFICE BUILDING, Lomnického 2a, 14000 Praha 4, nebo 
  • prostřednictvím elektronické pošty zaslané na emailovou adresu recepce@offy.cz , nebo 
  • telefonicky na tel. čísle +420 220 232 114 v pracovní dny od 9:00 do 17:00 hod. 

Na uvedené kontaktní údaje nám můžete zasílat veškeré Vaše dotazy, žádosti, připomínky i stížnosti týkající se zpracování Vašich osobních údajů, včetně informací obsažených v tomto dokumentu. Vašimi dotazy a náměty se bude zabývat námi pověřený zaměstnanec. Společnost OFFY nemá povinnost jmenovat pověřence pro ochranu osobních údajů. Tato funkce tak nebyla ve společnosti OFFY zřízena. 

Na Vaše dotazy, žádosti nebo stížnosti odpovíme co nejdříve, nejpozději však do 1 měsíce od jejich doručení; současně Vás budeme informovat o přijatých opatřeních. Pokud bychom Vaši žádost nedokázali v této lhůtě vyřídit (např. z důvodu složitosti řešení Vaší žádosti nebo vysokého počtu žádostí dalších osob), budeme Vás ve stejném termínu informovat o případném prodloužení lhůty (maximálně o další 2 měsíce).

Může nastat situace, kdy naše společnost nebude povinna zcela nebo zčásti Vaší žádosti vyhovět. O takové situaci, včetně důvodů nepřijetí požadovaných opatření a souvisejících právech, Vás budeme nejpozději do 1 měsíce od doručení Vaší žádosti informovat. 

Všechny informace, sdělení a úkony týkající se Vašich práv v oblasti ochrany osobních údajů Vám poskytneme a učiníme bezplatně. Ve výjimečných případech (zejména tehdy, bude-li Vaše žádost zjevně nedůvodná nebo nepřiměřená, zejména proto, že se opakuje) po Vás můžeme požadovat přiměřený poplatek zohledňující administrativní náklady nebo můžeme odmítnout žádosti vyhovět. O takových případech budete předem informováni. 

Pokud budeme mít důvodné pochybnosti o totožnosti žadatele, máme právo jej požádat o poskytnutí dodatečných informací nezbytných k potvrzení jeho totožnosti. 

Informace o tom, že jste u nás uplatnili svoje práva a jak jsme Vaši žádost vyřídili, si po přiměřenou dobu (zpravidla maximálně 5 let) uložíme za účelem dokladování této skutečnosti, pro statistické účely, zlepšování našich služeb a ochranu našich práv.

 

OFFY s.r.o.